Saturday, December 15, 2007

δε μενει πια εδω..

στον αγαπημενο φιλο που εχασα θελω να ευχηθω να ειναι καλα εκει που βρισκεται, πολυ μακρια ή και πολυ κοντα μου..
του θυμωνω ομως κιολας γιατι τον περιμενα να μου τηλεφωνησει για να τα πουμε απο κοντα κι αυτος εφυγε χωρις ενα "γεια". μου λειπει.. αληθεια μου λειπει..
χαιρομαι πολυ που τον γνωρισα..νομιζα οτι ειχα χρονο για να τα πουμε λιγο αργοτερα αλλα δεν ειχα τελικα. δεν αποφασιζουμε εμεις ποτε θα τελειωσει ο χρονος..
καλε μου σ. μου λειπεις..
συναντησε οποιον μπορεις να συναντησεις γιατι μπορει να μην εχεις ξανα την ευκαιρια..

4 δυνατες σκεψεις..:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

Πάντα λογαριάζουμε χώρις τον ξενοδόχο. Ανθρώπινο είναι
Φιλιά

Agobooks said...

Στον κόσμο αυτό, είμαστε μια μικρή σταγόνα αναπνοής…

Agobooks said...

Τις καλύτερες ευχές μου για Χρόνια Πολλά με υγεία και Καλά Χριστούγεννα !!!

Melissa said...

η ζωη ειναι παντα πιο δυνατη απο το θανατο. μου φαινεται δηλαδη οτι ο θανατος ειναι η απουσια της ζωης γιατι ο θανατος δεν περιλαμβανει μια αλλη πραγματικοτητα απλα διαφραφει την πραγματικοτητα της ζωης.. γι αυτο λοιπον καλη χρονια σε ολους μας!!πραγματικη αληθινη ομορφη χρονια!