Monday, February 18, 2008

καλε μου υπνε..

σημερα, εκεινο που λαχταρω παρα πολυ ειναι..το κρεββατακι μου!
περιμενω πως και τι να βουτηξω στην αγκαλια του!θα γυρισω σπιτι, θα φαω κατι, θα αλλαξω και βουρ για τρελο υπνο!!θα κοιμηθω να χορτασω (ενταξει οχι πανω απο 2 ωρες γιατι μετα εχω και διαβασμα)!!μετα θα κανω ενα βαρυ καφε και θα καθισω στη σουπερ νεα και αναπαυτικη πολυθροναρα μου. θα ανοιξω το λαπτοπακι, θα ανοιξω τα βιβλιαρακια μου και...ξεκινα το διαβασμα!!
σε κατι παραπανω απο 3 ωρες θα ειμαι σπιτι!
αχ, ποτε θα περασει η ωρα, ανυπομονω!εννοειται οτι ολα τα τηλ θα ειναι κλειστα, αυτος ειναι ορος απαραβατος!φυσικα και να χτυπησει κανεις την πορτα αποκλειεται να ανοιξω, ο υπνος ειναι ιερη διαδικασια και με τιποτα δε τη διακοπτω, ιδιως οταν ειμαι τοσο κουρασμενη!
μερικες φορες νομιζω οτι καποιο απο τα επομενα πρωινα απλα θα αρνηθω να σηκωθω, δε θα μπορω να κουνηθω. μου συνεβη καποιο πρωινο στο αμβουργο και αν δεν αλλαξω προγραμματακι θα ξανασυμβει. αφου θα εχω διαβασει μερικες ωριτσες θα κανω λιγο στεπ και καποιες αλλες ασκησεις, μετα ντους και μετα...καληνυχτα!αν τολμησει κανεις να μου αλλαξει το προγραμμα σημερα..απλα δε θα το καταφερει χιχιχιχιχι!!!
καλε μου υπνε..σου' ρχομαι!!!

0 δυνατες σκεψεις..: