Wednesday, June 25, 2008

Υπερθερμανση μυαλου και σωματος!!

σιγα να μην κρατουσε για πολυ!η λογικη μου επνιξε το συναισθημα και ετσι ο ερωτας μου εληξε συντομα!ποιος ειχε ορεξη για τρεχαματα και τρελες καταστασεις!επενδυσεις στον αερα δεν προκειται να ξανακανω!
λοιπον συνεχιζουμε, καταλαβαμε τι ειναι και ο πλατωνικος ερως και με αυτη την εμπειρια συνεχιζουμε ακαθεκτοι!!χεχεχεχε
χωρις το κλιματιστικο πιστευω οτι δε θα τη βγαλω καθαρη τις μερες που ερχονται-ετσι οπως παει τα επομενα χρονια θα φτασει η θερμοκρασια στο 50 και θα λιωνουμε κυριολεκτικα!
περα απο οποιαδηποτε καθημερινοτητα εχω να δηλωσω οτι η εμπειρια στη ζωη ειναι μεγαλο μαθημα, σε βοηθαει να αξιολογεις τις καταστασεις γρηγορα και να τις βλεπεις σε βαθος. η επιφανεια οσο θελκτικη κι αν ειναι δεν μπορει να σε πλανεψει γιατι ξερεις ποιο φρουτο ειναι πραγματικα νοστιμο και ποιο φαινεται νοστιμο..
σημερα εμαθα και για το νομο του μερφυ και νομιζω οτι πραγματικα θα υποκλιθω μπροστα του!ιδιως το τελευταιο διαστημα εχω να διηγηθω απειρες ιστοριες που τον επιβεβαιωνουν! πληρωσα την επαληθευση του πολυ ακριβα, τοσο οικονομικα οσο και ψυχικα!
βλεπω επισης οτι ολα οσα εχω στο μυαλο μου μπορουν πραγματικα να γινουν αληθινα!διαβασα παλι για περιπτωσεις ανθρωπων που τα καταφεραν!χμ..ειμαι πολυ χαρουμενη γι αυτο!!γιατι σημαινει οτι θα τα καταφερω κι εγωωωωωωωωωωωω!!
τελεια!!!
λοιπον κοντευει πεντε και πρεπει να φυγω!!

**καποιος αφησε ενα σχολιο και το εσβυσε-ειμαι σιγουρη οτι θα διαβασει και αυτο το ποστ μου , οποτε θα του ζητησω ευγενικα ο,τι εχει να πει να μην το φοβαται!
χεχεχεχε καλο απογευμα :@))

0 δυνατες σκεψεις..: