Tuesday, December 16, 2008

η εκδικηση (!) του ονειρου

καποιες φορες θελουμε να πετυχουμε κατι με ολη μας τη δυναμη, καταβαλουμε καθε δυνατη προσπαθεια αλλα..το ονειρο μας οδηγει στη θλιψη, ειτε γιατι δεν το καταφεραμε, ειτε γιατι φανηκε κατωτερο των προσδοκιων μας. σε αυτη τη φαση βρισκομαι κι εγω αυτες τις μερες. τοσο πολυ ταραχτηκα που αρρωστησα..
μου λειπει πολυ το μαθημα μου, αποψε παλι θα εχουν κι εγω δε θα παω..δε θα δω τον αγαπημενο μου καθηγητη..αραγε θα ρωτησε τι μου συνεβη?νομιζω οτι ειμαι κι εγω η αγαπημενη του..
οταν ενας ανδρας αποφευγει να σε κοιταει στα ματια οταν τον κοιτας δεν ειναι γιατι δεν τον ενδιαφερεις το αντιθετο-φοβαται μηπως φανει κατι..

αυτη τη φορα δε θα παω γιατι πρεπει να ξεκουραστω πολυ καλα πριν παρω τις επομενες αποφασεις μου. αν δηλαδη θα συνεχισω απο το νεο ετος η αν θα διακοψω μονιμα.
θα ηθελα πολυ να συνεχισω αλλα με τρομαξε ολη η πιεση που ενιωσα και δε ξερω αν θα το αντεξω, αλλα θα ηθελα πολυ να το καταφερω, να αντεχα ολη την πιεση..

για εμενα που ειμαι παντα πολυασχολη ειναι περιεργο το να μην εχω να κανω τιποτα. φυσικα δεν αντεξα και χθες καθαρισα το γραφειο μου, μαζεψα τα βιβλια μου καπου για να μην τα βλεπω και θυμαμαι το κολλεγιο και αφησα αδεια την επιφανεια για να γεμισει με κατι καινουργιο..ποιος ξερει τι θα ερθει..

ποσα ονειρα εκανα για το κολλεγιο και ποσο το λαχταρησα αλλα..
οταν ημουν ετοιμη να σωριαστω κατω καταλαβα οτι απλα δεν ειχα αλλη επιλογη..
ποια ειναι η καλυτερη επιλογη για εμενα δεν ξερω..
προς τα που να κοιταξω?

γιατι ρε γαμωτο παλι εμποδια?
ψυχραιμια!προεχει η ξεκουραση μου για να επανελθω..

4 δυνατες σκεψεις..:

Artistz said...

επιτρεψε με να σου αναφερω κατι...
η γνωμη μου είναι να μην μεινεις ψυχραιμη..δεν θέλει ψυχραιμια..ξεκουρασου αλλα ταυτοχρονα να κουραζεσαι πολυ...μην νιωσεις αυτο το πράγμα που λέγεται συνήθεια..γιατι για ανθρωπους σαν εσένα που ειναι πολυασχολοι η ηρεμια ακομα και για λιγες μέρες επιδρανε..ηρεμησε σωματικά και οχι ψυχολογικα...και πανω απο ολα μη μασας ...στηριξε σα τρελη τις επιλογες σου και μην αφηνεις τιποτα να πεσει πάνω του..τιποτα!
...ετοιμαζομαι να κατεβω κεντρο τωρα για τη πορεία στις 6.
και ενα ωραιο συνθημα που αξιζει να το λέμε οσοι κατεβαινουμε σε πορειες(και δοξα το θεω αυτα τα χρονια απο πορειες αλλο τιποτα..)..
''ΟΤΑΝ Η ΣΦΑΙΡΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΣΑΣ''..
..και να σκεφτεις οτι τωρα δουλευω...σιγα μη δουλευα..το ξερεις και εσυ οταν δουλευεις και το μυαλο σου τρεχει χιλιαδες ετη μπροστα σε πραγματα που ονειρευεσαι σα τρελοσ να γινουν οχι δουλεια δε κανεις αλλα ουτε σημασια δε δινεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗ ΠΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ..και πιστεψε με δε με νοιαζει καθολου...το στομα για αυτο μας το εδωσε ο θεος(..αν υπαρχει που επιτελους δηλαδη ας εμφανιστει και να δωσει δικαιοσυνη σε αυτη τη πουτανα τη κοινωνια..),μας το εδωσε να μιλαμε και να λεμε οτι νιωθουμε.
φιλια κουκλα!να προσεχεις και μη μασας πουθενα!πιστη στον ευατο σου θελει τιποτα αλλο..και τη πιστη την εχεις..βγαλτη ομως...

Anonymous said...

Καλές γιορτές!

Anonymous said...

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΦΙΑΛΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ!ΛΕΣ ΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΑ ΚΡΘΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΦΗΝΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ!ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΛΑΤΑΡΕΙ ΛΑΣΤΙΧΟ

Melissa said...

telika eisai apla ektos thematos!