Thursday, February 7, 2008

η επιλογη

εχω πολυ καιρο να προσθεσω ενα κειμενακι στο blogακι μου!μου ελειψε ομολογω!αραγε θα μου θυμωσε?

μια συννεφιασμενη πεμπτη η σημερινη, ηρεμη, ομορφη μεσα στη διαφανεια της. σκεφτομαι τις επιλογες που κανουμε στη ζωη μας, το δρομο που αποφασιζουμε να βαδισουμε οταν πρεπει να επιλεξουμε..ο ανθρωπος δεν επιλεγει συνειδητα οταν ακουει την καρδια του, ακολουθει τη λαχταρα του απλα. δεν αποφασιζω γιατι το μυαλο μου μου υποδεικνυει οτι ειναι καλυτερο το α απο το β, ακουω τον εαυτο μου και πηγαινω.. τωρα το πού πηγαινω ε αυτο θα το κρινει η ιστορια..
αν ομως ειχα να διαλεξω αναμεσα στο τιποτα ή στο μετριο θα διαλεγα το τιποτα.
το τιποτα σου δινει εισιτηριο για τη λεωφορο της λαχταρας και της προσδοκιας, φτιαχνεσαι με το να σκεφτεσαι την ωρα που θα γινει αυτο που θες, δεν ξοδευεσαι, ζεις και ασκεισαι στην υπομονη..ενω το μετριο σε ξοδευει..

καθε φορα που κανω τον απολογισμο μετραω τις κορυφες..τις στιγμες που ηταν 100% απολυτες κι ας φορουσαν φωτεινα ή σκοτεινα χρωματα, ηταν ομως παντα κορυφες..

2 δυνατες σκεψεις..:

Agobooks said...

Και έχεις πολύ όμορφο μπλογκ, ομολογώ…
Καλο βράδυ και υγεία να έχεις!

Melissa said...

ευχαριστωωωωω!!!!!