Wednesday, February 13, 2008

στερνη μου γνωση..

δευτερα βραδυ, ειμαι πολυ κουρασμενη και μολις ξαπλωνω στο κρεββατακι μου σκεφτομαι να διαβασω στα γρηγορα ενα τευχιδιο που πριν χρονια με οδηγησε να επιλεξω εναν συγκεκριμενο καθηγητη για τις σπουδες μου. θυμαμαι τοτε πιστευα οτι ειχα κανει την καλυτερη επιλογη, ασχετα αν για ολη τη σχολη θεωρουνταν ως ενας απο τους χειροτερους καθηγητες..
σημαντικο για εμενα ηταν ο ρηξικελευθος λογος του, το αναστημα του και η τιμιοτητα του, οταν διατυπωνε τις κοινωνικες του θεσεις. πολυ ωραια λεω αυτον θα επιλεξω..
τα ωραια ηρθαν μετα την επιλογη, οταν πια ειδα απο κοντα το αγεφυρωτο χασμα αναμεσα στις φανφαρες και την πραγματικη συμπεριφορα του..
αχ!μολις το ανοιξα λοιπον το τευχιδιακι και με τις αμυνες μου χαλαρες, καθοτι ημουν ολιγον πτωμα, αρχισα να ανεβαζω θερμοκρασια!!!ναι ναι ναι θερμοκρασια υψηλη!!
πως ειναι δυνατον θεουλη μου να ημουν τοσο τυφλη!αφου ηταν πασιφανες οτι ο ανθρωπος εχει το προβληματακι του, καλα πως και δεν το ειδα!!
εκει λοιπον ξεκινησε ο σκεπτοστροβιλος στο μυαλο μου..
κατα πρωτον, σκεφτηκα, θα ηταν λιγο δυσκολο να εχω τη σημερινη κριση πριν απο μερικα χρονια. αλλο πριν πεντε χρονια κι αλλο σημερα. δε σκεφτομουν ουτε και ζυγιζα τα πραγματα με τον ιδιο τροπο..
κατα δευτερον εκανα μια αναγωγη και σε αλλους τομεις της ζωης, οπως οτι θα μπορουσα πριν απο πεντε χρονια πχ. να ειχα αποφασισει να παντρευτω ή να κανω κατι "μονιμο" και να προσδοκω οτι η επιλογη μου που συνεβη πριν απο αρκετα χρονια που ημουν ενας τελειως διαφορετικος ανθρωπος θα με κανει μια νιωθω το ιδιο καλα και μετα απο 5, 10 , 20 χρονια..
ετσι δεν αποφασιζουν οι ανθρωποι για τη ζωη τους?επιλεγουν σημερα για το αγνωστο αυριο και δεν υπολογιζουν τον παραγοντα "αλλαζω"..

στερνη μου γνωση σε ευχαριστω που ηρθες, ξερω οτι ηταν αδυνατο να ειχες ερθει νωριτερα!

2 δυνατες σκεψεις..:

Anonymous said...

Πως θα το έλεγε κάποιος που ξέρω... "αναστοχαστικό post"...

Melissa said...

"αναστοχαστικο"? ωραια λεξη!
χμμμμ, μπορει να ειναι κι αυτο. περισσοτερο ειναι ενα συμπερασμα που λεει οτι ..δε μπορει αυτο που εμαθες τωρα να το ειχες καταλαβει καιρο πριν διοτι μαλλον δεν ηταν η ωρα να το καταλαβεις!ετσι μου φαινεται:@)