Thursday, April 3, 2008

ομορφη,βροχερη πεμπτη

ειναι σιγουρο οτι ηρθε η ωρα για ενα ακομη post αλλα..
αλλα.. δεν ξερω με τι να ξεκινησω..
θελω πολυ να μιλησω για τις εκπληξεις που κρυβουν οι ανθρωποι..
"το αναπαντεχο"!τοσο πολυπλοκο να εντοπισεις με επιτυχια το τί εννοει καποιος επιλεγοντας μια λεξη ή εννοια.αραγε εχω χρονο για να μπαινω σε αυτη τη διαδικασια?
χμ...δε θελω να εχω χρονο για κατι τετοιο..
ο κωδικας ειναι απλος: σκεφτομαι-το λεω, νιωθω-το εκφραζω. δεν ειναι πολυ απλο και δυνατο?
αυτες τις μερες σκεφτομαι εντονα τρεις μορφες:τον σκαριμπα, για την ομορφια της ποιησης του-τον ζυλ ντασεν για το ανεπιτηδευτο του και τα πανεμορφα ματια του τα παιδικα και τον irvin yalom για τον τροπο που αναλυει τους πρωταγωνιστες του..
ειναι μερικοι ανθρωποι που καρφωνονται τοσο βαθια στην ανθρωπινη ψυχη,εξερευνουν καθε σπιθαμη και φευγουν εχοντας προκαλεσει μια δημιουργικη ταραχη.
θελω να πω και για το ποσο διαφορετικοι ανθρωποι ειμαστε μεταξυ μας..αλλες χωρες,αλλες συνηθειες, αλλες πιστεις..δε συναντιομαστε πουθενα ουσιαστικα.
ειναι και αυτη η εκρηξη που γινεται μεσα μου και μπορει να καψει το καθετι γυρω μου, μια εκρηξη απολυτα αιτιολογημενη μεσα μου και νομιζω οτι η φωτια της θα ειναι το καυσιμο για να εκτοξευτω σε αλλους πλανητες.
δεν ειναι απαισιο να υποτιμουν τη νοημοσυνη σου?
δεν ξερω αν οι ανθρωποι παλιοτερα συναντιονταν περισσοτερο απο ο,τι σημερα αλλα ξερω οτι τωρα οι ανθρωπινες σχεσεις ειναι πολυ δυσκολες..τοσο που ειναι φορες που λες οτι ..η καλυτερη μου ειναι να γινω το μεγαλυτερο καθικι του κοσμου
λες..

0 δυνατες σκεψεις..: