Monday, April 21, 2008

Δεν παντρευομαι!!!!!

το κακό φαίνεται ότι έχει παραγίνει.(!)ααααααα, πρεπει κατι να κανω.. θα κοψω δρομο!
τα εχω παρει πολυ ασχημα με οσα ακουω γυρω μου. αυτη η ερωτηση του ποτε θα παντρευτω και αν βρηκα κανενα καλο παιδι κλπ μου τη δινει ασχημα!να βρω ενα καλο παιδι να το κανω τι???? να περναμε μια βαρετη ζωη?>να παντρευτουμε για να μη μας παρουν τα χρονια?να υπαρχουμε σχεδον μονο για τα παιδια μας? και τα βιβλια που διαβαζα τοσα χρονια?τα ονειρα μου για τον ερωτα, η διψα για παθος?τα μακρινα ταξιδια?η ψυχικη συναντηση?που πηγαν ολα αυτα?γιατι τα διαβαζα?τα θεατρα και οι μουσικες μου, οι ταινιες που αγαπω, τα αρωματα και οι γευσεις που σημαδευουν τα κεφαλαια της ζωης μου με ποιον θα τα μοιραστω?με ενα απλα "καλο παιδι"?

δε θελω ενα καλο παιδι!θελω εναν ζωντανο ανθρωπο, γεματο απο αισθηματα απο διψα για τη ζωη!εναν ανθρωπο που θα θελει να μοιραζεται και να ανακαλυπτει τον εαυτο του μεσα απο τα ματια του συντροφου του. που δε θα πιστευει οτι ο ερωτας εχει ημερομηνια ληξης (ποτε δεν το πιστεψα), εναν ανθρωπο που οχι απλα δε με απομακρυνει απο οσα αγαπω αλλα θα με εμπνεει να κανω ακομα περισσοτερα.
για ποιο γαμο και ποιο καλο παιδι μου μιλανε λοιπον?τι πιεση ειναι αυτη που μας ασκει η κοινωνια?
ειναι καλυτερο να περιμενεις εως οτου βρεις τον καταλληλο συντροφο ή να κανεις μια βιαστικη κινηση που πιθανοτατα να σε οδηγηση σε ενα διαζυγιο?τι εμμονη κι αυτη με το γαμο?τα διαζυγια δεν τα βλεπουν? ή πιστευουν ολοι οτι δε θα συμβει σε αυτους?

5 δυνατες σκεψεις..:

Georgios Giannopoulos said...

Βρες ένα άνθρωπο που ταιριάζεις και τα υπόλοιπα.. σκυλιά, γατιά (και παιδιά) θα έρθουν μόνα τους.

Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι ψάχνουν άτομα στα οποία προβάλουν τα στοιχεία του δικού τους εαυτού . το οποίο δεν είναι σωστό. Καλό είναι να γνωρίζεις κάποιον χωρίς να προσδοκάς να είναι ο καθρέφτης του δικού σου εαυτού..

Καλές γιορτές!

Anonymous said...

...Πριν μου βάλεις την "κουλούρα"
και "αρπάξω τη μαστούρα"..,
φεύγω, γεια, και σε αφήνω...
κι άσε με κι εσύ εμένα..!

Σ' τό 'πα..,
δεν είμαι για τέτοια..,
για της παντρειάς τα ντέρτια..,
τα φτερά μου δεν τα δίνω
με αντάλλαγμα κανένα..!

Νιώθω πουλί...
και σε κλουβί, εγώ, μέσα
δεν μπαίνω..,
είν, πια, ο γάμος φυλακή
και σε σκλαβώτρα λευτεριά
δε θε ν' αργοπεθαίνω..!

Πριν περάσω σκλάβα βέρα..,
σε ψυχή και σώμα σφαίρα..,
φεύγω, κι όπως θέλεις μείνε..,
βάλτωμα σ' ό,τι "στεργιώνει"..!

Δεν είν, πια, γι' αυτά τα χρόνια..,
στους "δεκάλογους" τα "πιόνια"..,
κι η ζωή ανάξια είναι
για παιδιά.., που τα σκοτώνει..!...

Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση..: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,..
Σχηματοποίηση λόγου (στίχων μου), θεογονία, κοσμογονία,...
Γεια...

Melissa said...

ειναι πολυ ωραιο να εκφραζεσαι και να σου δινουν απαντησεις ανθρωποι που δε γνωριζεις αλλα εχουν διαβασει τις σκεψεις σου!
σας ευχαριστω και τους δυο!
σημερα νιωθω πολυ καλυτερα!σα να προσανατολιστηκα ξανα, σα να βρηκα το κεντρο μου και συνεχιζω να προχωρω.. υπαρχει τιποτα πιο ακριβο απο την ελευθερια?απο τη δημιουργικοτητα?
καλη ανασταση!!!

Anonymous said...

Ο γάμος ως κοινωνική πίεση και το δικαίωμα στο καλύτερο ως ατομική αποσυμπίεση.

I think I agree.

Anonymous said...

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΡΚΕΤΑ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ,ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ.Ο ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ..!!!!!!!!!!!