Tuesday, November 18, 2008

Μια τριτη του νοεμβρη

οι μερες περνουν πολυ γρηγορα. εχει συννεφια σημερα και κρυο. καπου καπου βρεχει.
ειμαι μονη στο γραφειο και δεν εχει δουλεια. νυσταζω..θα κανω ενα τσαι σε λιγο αλλα θα ηθελα να ημουν στο κρεββατακι μου τωρα. σημερα δε θα δω την Εδεμ στο mEGA που πολυ μου αρεσει. θα ξεκουραστω και θα διαβασω μεχρι το βραδυ..α!πρεπει να κανω και τα μαλλια μου, αυριο εχω μαθημα! πεμπτη δεν ερχομαι οποτε παλι διαβασμα και καπως εστι θα περασει η βδομαδα.
αναρωτιεμαι αν θα αντεξω ως το τελος. μιλαμε μπαινω σπιτι παρασκευη απογευμα και βγαινω δευτερα πρωι..αυτη η υποθεση ειναι το μεγαλο μου στοιχημα..αραγε θα τα καταφερω?
παντως μαθαινω πολυ ενδιαφεροντα πραγματα, χτες αρχισα να διαβαζω και λιγο αριστοτελη..

μια εντελως φθινοπωρινη μερα..

3 δυνατες σκεψεις..:

Anonymous said...

Ενδιαφέρουσες ασχολίες!

Anonymous said...

Κάτι μελαγχολικό βγάζουν τα post σου τελευταία.

Melissa said...

exeis dikio einai melagxolika kai agxomena..