Tuesday, December 2, 2008

το μη χειρον, μη βελτιστον

αν ημουν μελαγχολικη νωριτερα, τωρα τι ειμαι?
μετα απο μια βδοαμδα εξοντωτικου διαβασματος και μοναδικου αγχους βρεθηκα μπροστα στον πρωτο μου βαθμο C+ αυτο στο ευκολο μαθημα που περιμενα Β στη χειροτερη. για το αλλο που περιμενα C, τι θα ακουσω? οτι πηρα F και το ξαναδινω αφου το ξαναπαρακολουθησω και το ξαναπληρωσω???
σημερα θα παω να μιλησω με τον director. ειμαι πολυ λυπημενη γιατι νιωθω οτι δεν πανε τα πραγματα καλα. ειναι παρα πολυ δυσκολα να καταφερεις να κανεις οικονομικα κλπ ενω η σχεση σου με τους αριθμους ειναι ανυπαρκτη
τι εγινε ρε παιδια?τι εκανα λαθος?γιατι κανενας δε μου αξηγησε?
καλα η υποτροφια μου μαλλον θα παει περιπατο, δεν υπαρχει περιπτωση με βαση τα οσα βλεπω να την κρατησω διοτι ειναι αδυνατο να εχω τοσο καλους βαθμους.
δενε χω ζωη, δεν κανω τιποτα αλλο απο το να δουλευω και να διαβαζω και το αποτελεσμα ειναι απογοητευτικο..
προσπαθω τοσο πολυ κι ομως φαινεται να ειμαι απο τους τελευταιους στην ταξη, αν οχι η τελευταια..αυτο με στενοχωρει πολυ..

δηλαδη ασε τωρα που σου τα λεω ειμαι να σκασω, θελω να φυγω απο το γραφειο και να βρω μια λυση. ή συνεχιζω και εχω την στηριξη των καθηγητων ή τα μουτζωνω και φευγω
με τους παλιους μου φιλους δε μιλαω πια και ο μονος λογος που δεν τηλεφωνω δεν ειναι ο εγωισμος η κατι τετοιο, ειναι οτι παλι στο ιδιο σημειο θα βρεθουμε, τα ιδια και τα ιδια οποτε θα τα βγαλω περα μονη μου.
ξερεις τι παει να πει να μην εχεις ζωη?¨να μην κανεις τιποτα που να σε ευχαριστει εξαιτιας ενος στοχου πολυ απαιτητικου αλλα παρολες τις θυσιες να φλερταρεις με το F?

σε τρεις ωρες απο τωρα θα ειμαι στο γραφειο του director και ισως βγει κατι, ισως και οχι..

0 δυνατες σκεψεις..: