Monday, December 8, 2008

αδυναμια..

το βραδυ της παρασκευης γυρισα πτωμα στο σπιτι, ειχα μιλησει και με τους μαθητες μου και τους ανακοινωσα οτι θα σταματησω τα ιδιαιτερα. ειχαμε κλαματα κλπ τα οποια τα περιμενα και με στενοχωρησαν..
το σαββατο διαβασα και το βραδυ πηγα για μια μπυρα. την κυριακη ημουν απλα πτωμα. ολη μερα ξαπλωνα, ξυπνουσα και κοιμομουν. ειχα μια αδυναμια η οποια συνεχιζεται και σημερα. φυσικα φοβηθηκα κλπ τηλεφωνησα στο γιατρο μου και εκλεισα ραντεβου για σημερα το πρωι. μου εγραψε καποιες εξετασεις τις οποιες θα κανω την τεταρτη.ολοι μου λενε οτι μαλλον ειναι απο το στρες και στην πιεση..για να δουμε..
ενας ελεγχος δεν κανει κακο. τωρα θα παω στο μαθημα μου αλλα νιωθω λιγο ασχημα που δενε χω ετοιμασει τις ασκησεις μου. δεν πρεπει να ειμαι ΤΟΣΟ τυπικη, ενταξει και τι εγινε αφου δε μπορουσα να κουνηθω τι ασκησεις να κανω?
δεν πρεπει να με πιεζω τοσο πολυ, αυτο πρεπει να το δουλεψω..

0 δυνατες σκεψεις..: