Friday, December 5, 2008

τωρα θα μιλησω εγω!

χτες εκτυλιχθηκε μια ακομη εντονη μερα..
μου σταθηκαν ανθρωποι που δεν το περιμενα..
ενιωσαν μεγαλη συγκινηση, βεβαια το κλαμα δεν ελειψε, μεγαλη ενταση
θα συνεχισω τον αγωνα μου με καθε τροπο
κολλεγιου συνεχεια επεται και ο Θεος βοηθος
θα σφιξω τα δοντια και θα προχωρησω γιατι το ξερω οτι μπορω, να ομως που καπου καπου λυγιζω απο το βαρος.
υπαρχουν ανθρωποι, υπαρχουν ανθρωποι!ναι υπαρχουν!
ξερεις τι παει να πει να σου λεει ο ξενος: προχωρα κι αν χρειαστεις λεφτα θα στα δωσω? υπαρχουν ανθρωποι κι ας μη φαινονται παντα.
μεσα απο αυτη τη διαδικασια των 2-3 μηνων καταλαβα ποιοι πραγματικα με νοιαζονται και ποιοι οχι. guess what!εκεινοι που περιμενα οτι θα μου σταθουν απλα δε μου σταθηκαν.. α ρε πουτανα ζωη εισαι ολο εκπληξεις..
ας με αγαπαει ο Θεος και αυτο μου φτανει, ποσο μαλλον να με στηριζουν και καποιοι ανθρωποι.

"σου λειπει το self-esteem", μου ειπε ο director..
εδω θα δειξω τη μαγκια μου, αν την εχω-να κανω κατι απιθανο, πιθανο.
οχι φιλοσοφιες και φουμαρα. εδω με αφοσιωση για να τα καταφερω..

το οτι καποιοι φιλοι διαβαζουν το blog μου και μου στελνουν τα σχολια τους δε φανταζεστε ποσο με συγκινει..σας ευχαριστω παρα πολυ..μα παρα πολυ!

αποψε, θα ανακοινωσω στους μαθητες μου οτι θα σταματησω τα ιδιαιτερα αγγλικων για να αφοσιωθω ακομη περισσοτερο στη μελετη και να εχω και λιγο χρονο για εμενα.ελπιζω να με καταλαβουν..

σημερα θα ειναι μια ομορφη μερα, γιατι υπαρχουν ανθρωποι..ναι υπαρχουν κι αυτο ειναι βαλσαμο σε καθε αγχος και πονο.

εχει λιακαδα σημερα..

0 δυνατες σκεψεις..: