Thursday, October 25, 2007

μην απλωνεις το χερι σου!

οταν πριν 1,5 χρονο γυρισα απο τη γερμανια, οι πρωτες σκεψεις που εκανα οταν ξανααντικρυσα τη γειτονια μου, τους ρυθμους της πολης κλπ ηταν οτι αυτη η χωρα ειναι ομορφη με τον φωτεινο της ηλιο αλλα αυτος ο ηλιος στοιχιζει ακριβα..
τί ηθελα να πω.. οτι αν ζησεις σε μια χωρα χωρις φως εκτιμας πολυ τον ελληνικο ηλιο αλλα και οταν μετρας τα χρηματα που ξοδευεις για να ψωνισεις σε ενα σουπερ μαρκετ της γερμανιας για παραδειγμα και δεις ποσα σου φευγουν για να αγορασεις τα ιδια στην ελλαδα κι αν σε ολα αυτα συγκρινεις το μισθο που θα επαιρνες εκει με αυτο που παιρνεις εδω για την ιδια δουλεια.. ε τοτε ναι! ειναι ακριβος αυτος ο ηλιος που σε εφερε πισω..
χτες κανοντας τα ψωνια μου σε ενα μεγαλο σουπερ μαρκετ της πολης ενιωθα οτι καθε φορα που απλωνα το χερι μου καθε μα καθε φορα το απλωμα του χεριου κοστιζε απο 2 ευρω και πανω- το απλωμα!
καθε μερα η κατασταση χειροτερευει. αναλογιζομαι και οσους δε δουλευουν ή δυσκολευονται να ανταπεξελθουν στις αναγκες τους και αναρωτιεμαι που θα σταματησει ολη αυτη η αυξηση των τιμων.
βλεπω οτι πραγματικα οι οικονομικες διαφορες στη ζωη των ανθρωπων ειναι ολοενα και πιο εμφανεις-καποιοι εχουν πολλα καποιοι πολυ λιγα.
ειμαι αισιοδοξη στη ζωη μου αλλα εδω υπαρχει ενα τεραστιο προβλημα. κλοπη, λεγεται!κλοπη!
αν δε ξυπνησουμε και δεν κουνηθουμε ολοι μαζι, απλα θα ζουμε για να ωφελουμε τα μεγαλα πορτοφολια.
αν υπαρχει αλλη αποψη, αναμενω με χαρα να την ακουσω!

0 δυνατες σκεψεις..: